Stránky

sobota 8. marca 2014

VERONIKA





V Nitre študujem už tretí rok a je zvláštne, že prvé fotenie v tomto meste som absolvovala až teraz. Akosi neprichádzal ten pocit - ,,aha, toto vyzerá super a chcem ťa tu odfotiť", pretože som sa namiesto fotenia venovala knihám, káve, práci... Prdlajs, zlý ,,tajm menežment" a pramálo motivácie. Veľká, preveľká chyba. Zaujímalo by ma, máte sami na seba nejaké špeciálne páky, vďaka ktorým ste razom motivovaní?

Véčko som poznala už dávno, pretože jej blog mi štýlovo vždy sedel. Osobne sme sa spoznali až tento týždeň, nafotili pár fotiek, vymieňali si zoznamovacie otázky a odpovede, išli do sekáču. Keď som neskôr sumarizovala výsledky onoho dňa, uvedomila som si, že okrem materiálu na blog mi dal aj niečo viac. Motiváciu. Áno, väčšie klišé je už len Bitter Sweet Symphony pri nástupe na stužkovej! Ale nie je to naozaj tak? Nie sú to práve inšpiratívni ľudia, kto nám bráni v tom, aby sme ,,zakrpateli?" No, môžete sa zamyslieť v komentároch pod článkom. Zatiaľ však fotky a rozhovor, ktorý sme pre vás s Veronikou pripravili.

Veronika, na Slovensku si si vybudovala určitú autoritu v rámci módy a blogov. Čo je tvoja "špecialita", čím sa líšiš?
Neviem, či by som to nazvala autoritou, ale stále ma teší, ak dokážem niekoho inšpirovať. To je moje najväčšie blogové zadosťučinenie. Blog mám už naozaj dlho a začínala som ešte v čase, keď okolo nich nebol taký boom, takže sa dalo ľahšie "presadiť" a vynikla som hlavne mojimi DIY (,,do it yourself", pozn.) príspevkami, ktoré už bohužiaľ teraz robím len veľmi sporadicky.

Považuješ blog za súčasť súkromného alebo pracovného života?
Je súčasťou oboch.

Máš v cvičení a dodržiavaní životosprávy prísny režim?
Donedávna to bolo len o tom, že som v podstate cvičila len to, čo som chcela, na čo som mala v daný deň chuť. Teraz mám stanovený tréningový program, ktorý treba presne dodržiavať. Takže z tohto pohľadu to prísne je, hlavne keď sa v daný deň na stanovený tréning necítim. Ale ako sa hovorí u nás v gyme: "Je to len v hlave".

Čo sa týka jedla, je to u mňa o trochu zložitejšie. Snažím sa jesť zdravo a čisto. Čisto v zmysle - čo najmenej priemyselne spracovaných potravín, žiadne pečivo, cukor atď., čo je dosť náročné. V podstate sa stravujem paleo, ktoré je vo svete crossfitu veľmi dobre známe, plus sacharidy (ryža, zemiaky). Ale každý týždeň mám tzv. cheating day(s) a vtedy zjem čokoľvek, najčastejšie veľa čokolády a pizzu.

Keď si začala cvičit, kvôli čomu to bolo?
Jeden dôvod bol pohľad do zrkadla a druhý dôvod (ten viac podstatný) bolo to, že som v mojom okolí už nepočula nič iné len crossfit, crossfit, crossfit. Teraz sa do týchto konverzácií s radosťou pripájam. Momentálne sa z 90% môjho času pohybujem len medzi ľuďmi, ktorý cvičia crossfit.

Kto je najkrajší muž na svete?
Môj muž samozrejme. :-)

A čo Véčko pred blogovaním, aká bola?
V podstate taká istá, vždy som sa rada pekne obliekala, vždy som bola rada, keď som na ulici trochu vyčnievala.Vtedy som mala možno viac času a súkromia, ale nikdy som založenie blogu neoľutovala.

Melisa pred pár dñami napísala svoj názor na slow fashion, bartrové obchody s čínskymi e-shopmi a tak. Čo si o tom myslíš?
Myslím, že keď sa tým bude aj skutočne riadiť, tak klobúk dole. Ja nie som taký radikál. Kto by nemal rád pekné veci zadarmo, však? Beriem to tak, že k blogovaniu to patrí. Ale samozrejme všetko s mierou. Ja momentálne ani nedostávam ani nenakupujem toľko oblečenia, ako to bolo kedysi. Už jednoducho nemám tú potrebu vlastniť všetky sezónne trendy. Radšej sa sústredím na základy šatníka a kvalitné kúsky, ktoré mi vydržia a ktoré sa jednoducho kombinujú. Myslím, že takéto veci prichádzajú s vekom, určite mi to fellow blogerky potvrdia.

Máš radšej skoré ráno alebo neskorú noc?
Jednoznačne neskorú noc.

Neplánovala si niekedy odíst do väčšieho mesta?
Ak myslíš väčšieho ako Nitra, tak mám odskúšanú Bratislavu, ale do väčšieho nemám potrebu. Taká Praha je na mňa až príliš veľká. Ja totiž nemám žiadny orientačný zmysel, takže to mám vo veľkom meste ťažké!








24 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super fotky Ľubka, Véčko je tu pekná ešte viac ako zvyčajne!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wau, fotky sú neuveriteľne krasne! <3 si veľmi sikovna ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. fotky jsou moc super, k Véčku se mi prostě hodí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásne fotky, aj super rozhovor!
    Véčko je skvelá! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na třetí od konce se nemůžu vynadívat .))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. veľmi príjemný celý článok aj s fotkami! Teším sa, že ste sa vy dve dali dokopy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tá po schodoch je strašne super!!!
    na schodoch s oblohou je na mňa too much PS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha, rozmyslala som, ze asi aj na mna, ale nakoniec sa mi to pacilo :) Ta po schodoch bola tak narychlo fotena, lebo tade stale chodili dochodcovia :D

      Odstrániť
  9. motiváciu? tak to ma veľmi teší! a si super vďaka .)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. vecko je super, posledna fotka the best!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Strasne super cele vynikajuce wowow jasaaam Fotky topka a prijemne citanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. super fotky a aj modelka:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ej, tie sú fasácke! (dúfam, že ma za to nikto nezablokuje, ale musel som to dať zo seba)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. :D crossfit crossfit crossfit pamatam si tvoje hejty velmi dobre :D neskora noc ftw!!

    OdpovedaťOdstrániť