Stránky

nedeľa 23. marca 2014

MAFIN



S modelkou, fotografkou a blogerkou Mafin som sa chcela stretnúť už skôr, nebolo to však možné kvôli jej modelkovaniu v Amerike. To je život, čo? Ak ale poznáte, alebo ak by ste poznali toto útle, éterické dievča, tak by ste možno zrušili predsudky voči modelkám. Okrem toho, že sú to krásne ,,vešiaky na oblečenie", sú to predovšetkým osobnosti. Pokiaľ ide o Mafin, otvorené, inteligentné, trochu uletené a trikrát SKVELÉ.

O tej uletenosti svedčí aj naše samotné fotenie. Miestom stretnutia bol Štúr na Štúrovej a my sme uleteli každá inam. Každá - ja na Štúrovu, Mafin na Panskú a Mischel (ktorú uvidíte na blogu o pár dní) na Šafko. Ďalším bojom bolo prezliekanie. Prebiehalo vonku pred ľuďmi, pár detí vďaka tomu možno predčasne dospelo. Ale vo výsledku to dopadlo samozrejme dobre. Prečítajte si o Mafin.

Ahoj. Zahrievacie kolo - si radšej Mafin modelka alebo Mafin fotografka? Prečo fotíš na analóg?
Obe majú niečo do seba, ale nepovažujem sa ani za jedno. Keď fotím, tak improvizujem a vytváram si okamih. K foteniu ma priviedol môj otec, ktorý fotí tiež len na film (hipster jeden) .

Ozaj, a prečo vlastne Mafin a nie Monika?

V roku 2006 som sa rozhodla na Halloween upiecť muffiny, ktoré nie len že vyzerali, ale aj chutili ako blato a odvtedy mi to prischlo... Hoci už viem piecť aj variť.

Do čoho sa viac oplatí investovať, kozmetika alebo oblečenie?

Do stravy.

Keby si si mohla zvoliť talent, krajinu, zamestnanie a muža snov (bez akýchkoľvek obmedzení), ako by vyzeral tvoj výber?

Ja a Cillian Murphy máme prenajatý malý byt neďaleko Venice beach, kde vlastním klubové kino... To by mi asi nechýbal nijaký špeciálny talent ku šťastiu.

A pokiaľ ide o splnenie tohto sna a snov vôbec, ako si na tom? Snívaš, alebo si skôr realista?

Ja snívam jedna radosť a doteraz sa mi všetko vyplnilo (teda okrem toho Cilliana).

O ženách sa kadečo chyruje, čo všetko robia a nerobia. Napríklad, že ženy robia viac vecí naraz a nepr... nič. Akú neresť/i alebo vlastnosť/i žien by si dala do pozornosti? A bez servítky.

Žiaľ, ja patrím k tým ženám, ktoré nevedia šoférovať, autá pomenúvam podľa farieb a futbalistov poznám iba tých pekných. Lenže nie všetky sú také –každá sme iná. vyzvdihla by som však to, že veľa vydržia a dokážu bezhranične milovať.

Je to s modelkami podobné? Pociťuješ, že ťa nejakým spôsobom obmedzuje akýsi modelingový stereotyp?

Ľudia sa ma často pýtajú, či modelky naozaj jedia vatu, či za prehliadku zarábam tisíce eur a dostávam drahé šaty. Nijako ma to neobmedzuje, skôr rada ľudí ohurujem tým, aká je to drina. Napríklad, že sa fotí osem hodín bez prestávky, alebo čakám celý deň na prehliadku, ktorá trvá pár minút.

Nedávo si sa vrátila z Ameriky. Bol návrat na Slovensko príjemným alebo nepríjemným šokom?
Stretla si tam niekoho slávneho?

Keď sa mesiac prebúdzaš s pohľadom na slnečné Los Angeles a vieš, že ťa doma čaká sivá obloha a zamračení ľudia, tak sa ti domov asi veľmi nechce. Prichádzala som však s pocitom, že nejdem domov na dlho. Veď ako sa vraví: všade dobre, prečo byť doma? A stretla som iba Jay Lena, ktorý sa so mnou ochotne odfotil.

Aké je tvoje motto?

All the magic happens out of your comfort zone.







Ďakujem Mafin za rozhovor a dúfam, že bol príjemný aj pre vás. Ak máte tipy na ďalších zaujímavých ľudí, alebo ním sami ste, pošlite mail s ukážkou outfitu a krátky text o vás na stalkervoyage@gmail.com. Teším sa!

32 komentárov:

  1. tie slnkom zaliate fotky (tuším na jesenského)!! jo!
    (a ešte to motto, to by som si mal niekam zapísať..)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jedna z těch co mají uz z fotek neuveritelne charisma <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ♥ mafiiin, ona je proste skvelá! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lubi, slubila si mi cudzie nohy ! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. prebohaaaaaaaaaaaaa! Mafin! :O <3 prosím vás... Mafin, koľko máš rokov???

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skvelé fotky a super člááánok! toto "se povedlo"

    OdpovedaťOdstrániť
  7. no tak toto je asi tak dobre ako ,ked sa spoji nikotin a kofein ,lievance a nutela ...skvele! <3<3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haaa, to bolo krasne! asi ta niekedy budem citovat - lievance a nutela ftw :)) dakujeme!

      Odstrániť
  8. uplne magic!!
    chudunká ťuťička!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. najsuper rozhovor a mafin je ako porcelánová bábiky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mna by zaujimalo, ze ked modelka foti bez prestavky tak ci ma narok na cikpauzu alebo ani cikat nemoze? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. z kadial je to krásne tričko a tá krásna kabelka prosím? :D

    OdpovedaťOdstrániť